søndag 2. mars 2014

Hjemme...


Etter en intens og hard uke, er jeg omsider hjemme igjen ! 
Det er deilig! I kveld trekker jeg vinneren av gavekort hos Kreativ - så følg med ! 

Det er blitt litt strikking siste dagene, mye venting, og reising gir litt rom for strikkepinnene. Det er dårlig med søm i hektiske dager, men da er det fint å litt strikk å kose seg med. Marius jakken til knøtta begynner å ta form. Jeg har valgt å strikke den i svært utradisjonelle farger :-) Så slipper hun å sloss med alle de andre barna, om hvilken blå jakke/genser som er hennes. 

Egentlig er jeg riktig så stolt, for dette er prosjekt 2 i 2014, på pinne nr 3. Jeg som normalt hater alt med tynne pinner, er plutselig begynt å like det. Nå er målet å få ferdig 2 tiltenkte prosjekter etterpå, og en UFO. Time will show... 

I går bakte vi fastelavensboller. Verdens beste, luftige boller! Skal se om jeg husker å legge ut oppskrift senere. Nå er planen å skrive en artikkel, legge krem på boller og ta med til pappa - og så hjem og bli ferdig til deadline. Er en del som skal taes igjen i dag, og legges klar til redaksjonen er på plass i morgen tidlig. Ha en flott bollesøndag alle sammen! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!