torsdag 27. mars 2014

God service...


Jeg ble plutselig oppmerksom på at det skulle være ett lite revemerke med MadeBYMe Kids magasinet jeg kjøpte. I bladet stod det at man kunne maile de, om merket manglet - så lest så gjort. Reven kom i dag, 2 dager etter at mailen ble besvart. Supert? :) 

Dagene flyr avsted og man drukner i arbeid. Hvor ble all tiden av, eller hvor blir den av? :-) Ofte tenker jeg at jeg det bra jeg elsker det jeg driver med, ellers kunne det fort blitt noen harde dager. Kaffekopp, imac og tålmodighet = klar for nye timer med arbeid :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!