onsdag 19. mars 2014

Ferdig !





Gaven til nabojenta er ferdig. Fikk montert den i dag, helt enkel - men med god gammeldags applikasjon :) Årsaken til at jeg kaller den for det, er at i denne vinyl tiden - er det nesten sjelden jeg ser dette rundtom :) 

Liker både applikasjon og tekstiltrykk, så jeg har brukt det litt - i det siste. 

Mønsteret er et enkelt mønster, med forlenget bakdel. Asymetriske lommer foran, og navn på ryggen. 

Lommer, hals og ermer er kantet med ribb, med Brother cover + kantapparat. 

*************************

Jeg elsker Berninaen min, og for hver gang jeg bruker den, blir jeg mer og mer betatt :-) Nå har jeg brukt eco funksjonen, de siste dagene. Det er å sette maskinen i en slags "dvale". Utrolig fin funksjon. 


Jeg er kommet til kantingen på Marius jakken. Holder på med venstre forkant nå, høyre og hals igjen




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!