mandag 24. mars 2014

Bernina 550 QE

Får man noengang nok symaskiner, stoffer, garn, tilbehør osv? Tja... :-) Jeg har konkludert med at jeg rett og slett elsker B780 maskinen. Den er bare helt fantastisk å sy på. Men å frakte med seg på kurs, samlinger +++ er litt omstendlig. 2014 blir et superspennende år, med mange spennende treff og samlinger - og noen av dem skal B780 bli med på - men de små samlingene/besøkene, skal 550QE få bli med. 

Dette er etterfølgeren til 440QE som jeg hadde for mange år siden. En mindre, mer hendig maskin, som skal bli en liten "reisekompis". Jeg har også en liten frøken på 7, som gleder seg til å prøve og sy litt. Hun slipper nemlig svært lite til, på mors materialistiske øyensten: B780 :-) 


Vil du lese mer om denne fantastiske maskinen, kan du gå inn på www.bernina.no. Der finner du denne maskinen under 5 serien. Visste du forresten at det ligger mange flotte gratis prosjekter på Bernina sin hjemmeside?





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!