tirsdag 4. mars 2014

Bena høyt....

Etter mange dager på farten, og lange dager på sykehuset - drog jeg litt tidligere hjem i dag. I morgen får jeg sannsynligvis pappa hjem igjen, noen dager - inntil vi skal i møte med kreftlege på mandag. 
Jeg var innom Narvesen og kjøpte med meg noen blader i dag, nå skal jeg finne meg en kopp te, magasinene, og bena høyt og lese litt. Så må jeg gjøre litt jobb :-) Men først, lese og rolig stund

I går kom det en Bernina fot, applikasjonsfot. Gjennomsiktig - genial! Jeg skal lage ett lite innlegg om denne etterhvert. Det er så utrolig moro med alle mulighetene disse labbene gir :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!