fredag 7. februar 2014

Weekend...


Da er weekende over oss, og vi kan senke skuldrene. Jeg har nå tatt første strøket med mintgrønn/-blå (!!!) på rommet til Lille. Det ergrer meg at det siste søte prinsessepreget nå blir malt over, på største jenta sitt rom :-) Tiden går.... og i tillegg valgte hun en farge jeg malte fort over, da vi overtok huset på Lillehammer i 2007 - fordi jeg ikke likte fargen, hehe.. så sånn kan det gå. Hun er strålende fornøyd, og det er jo det viktigste ! :) I morgen er det strøk nr 2, og så tror jeg hun forventer å få opp de nye gardinene, som enda ligger urørt metervare i en bærepose. Time will show, som de sier i Flåklypa.. 

I dag kom det en liten pakke fra artofyarn, 2 settpinner med Karbonz. KnitPro Karbonz, jeg holder meg fortsatt til de ! :) Hater å strikke på 5 pinner, men av og til må det desverre til... 

Nå er det en liten runde med Modern Family sessong 5, ett glass vin, og litt godis fra skåla - før jeg skal hvile alle de musklene jeg ikke visste jeg hadde - etter maleøkta :-) Ha en fortryllende aften alle sammen! 
Ikke glem GIVE AWAY som er i bloggen ! Trekkes 1 mars - trykk HER for å delta 


Trening er oppskrytt !  
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!