søndag 9. februar 2014

Tråd....



Når jeg satt å sydde i dag, kom jeg til å tenke på tråd - og mens jeg ryddet unna, begynte jeg å tenke over hvor all tråden min er. Overlock tråden ligger i kasser, de er store og "umulige" å plassere syns jeg. Jeg henter frem de snellene jeg trenger, der og da - og vips tilbake i kassen/boksen. 

Broderitråd har jeg noe fremme. Men ! Jeg har godt over 600 sneller, og det er det ikke plass til på veggen. Men de fargene jeg bruker mye er fremme. I tillegg har jeg 1000m spoler broderitråd, og de er som overlocksnellene i en kasse pga størrelsen. 

Sytråd pleier jeg å kjøpe 500m sneller, om de har i den fargen jeg skal ha. Disse har jeg i en trådkoffert. Superpraktisk. Den ble kjøpt for evigheter siden hos en Mettler forhandler, og har fulgt meg siden. Ikke bare praktisk hjemme, men den har også vært med på noen sytreff oppgjennom årene. 



Hvordan oppbevarer du din tråd?

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!