mandag 3. februar 2014

Sydilla pakke...

Jeg kjøpte ett Deer & Doe mønster, for en tid tilbake, en shorts. Jeg overbevisst om at jeg hadde noe Easy Cotton eller Easy Jeans liggende, som kunne brukes - men akk, neida.. :-S

Så da ble det en liten bestilling fra Sydilla, for å fyllt på akkurat det lageret. Og noe til.. sjokk? 
Falt pladask for to viscosejersey fra Hilco, ett supercool med tekst og bilder, og ett med sterke farver og sykler på. Og for å tippe over gratis frakt summen, ble det med en meter refleksvinyl, giraff og sebra vinyl. De var det faktisk plan om å kjøpe på Juleexpo, men det gikk i glemmeboken. (I all annen shopping) 

Men nå er det ingen vei tilbake, bønn eller hva man skal si. Når alle deadlines er over for denne gang, og reisen i morgen/bloggartikler er unnagjort - er det jammen meg på tide å sy litt :-) 

I tillegg kom de kule Mickey stoffene fra Jydsk Stoflager, til hotellet mitt i  København på fredag, så jeg har nok å ta tak i..... 


Kreativiteten er større enn evnene til å utføre den

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!