onsdag 5. februar 2014

Onsdag...


Endelig hjemme etter ett par dager på vestlandet, nærmere bestemt Tau og Klepp Stasjon. Vanvittig opplegg på 1 døgn, som også innebærer togreise, båt som måtte slepes +++ Aldri en kjedelig dag som redaktør... 

Det er utrolig gøy å treffe nye mennesker, og ikke minst lære masse om dem. Det finnes så mye kreativitet der ute, som sprudler over - og det er flott å få være en del, og skrive om det! Jeg var hos Morill/Elisabeth bl.a og vi var en tur innom Stoff og Stil i Stavanger. Utrolig stor og fin butikk. Det ble med ett par meter silke, som jeg tenkte å teste på en buksedress. 

På messen i fjor, fikk jeg med meg ett lite lys som heter Safe Candle, lukter svak vanilje og kjennes ut som stearin. Koster fra 199,- og oppover til 799,- en ganske stiv pris mao. Ett vanlig kubbelys ligger på ca 299-399,- Men jeg liker tanken! Og det er timer på de. Men så fikk jeg tips om at Europris selger slike, ikke samme type  og sikkert ikke samme kvalitet - men lell, flammeløse lys ! 12 cm til 49,90 og 15cm til 59,90. Ai laik! Det ble med 3 store og 3 små, til samme pris som ett kubbelys fra SC i dag. Og de lyser kjempefint. De har til og med timer, noe jeg ikke forventet til den prisen. 6 timer på, og 18 timer av. Så liker du kubbelys, men skulle hatt flammeløse, så kjøp de på Europris. :-) De flakker ikke like rolig som SC, men de er fine - og jeg liker dem for det :-D 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!