fredag 21. februar 2014

Nytt prosjekt og Spania...

Min far fikk i høst, diagnosen kreft - og siden da har det vært mye reising og tanker. Det er tøft å ha sin aller kjæreste pappa mange mil unna i Spania. Samtidig vet jeg innerst inne - at om han hadde bodd i Norge, hadde vi bodd like mange reisetimer unna hverandre :-) Nå har ting ikke gått så bra, så da reiste jeg ned til han igjen. Store deler av November (så si hele) og litt Desember, gikk i reising mellom Norge, Spania og Danmark. Men nå er jeg her, og kan passe på han en stund :-) 

På pinnene er ett Sisu prosjekt med meg. Jeg tok kun dette, fordi jeg tenkte at en Marius jakke i Sisu til Knøtta, kom til å ta år og dag. Eh... men jeg er nå over halvveis til hvor jeg skal begynne på ermene :-P Så en liten tur til strikkebutikken i Albir, blir det nok. Settpinner til ermerne og kanskje snuse på hva de har av garn der. Aldri vært der faktisk. Kanskje jeg skal ta med kamera og blogge litt derfra. 

Reisen ned bestod stort sett av flyforsinkelser, snøkaos, is på flyene +++ og da er kontrasten stor, når man lander i boots, ull og jakke - 18 grader og sol :) Mye innetid med pappa, men deilig med lys og sol uansett :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!