torsdag 6. februar 2014

Mysteriet løst...

Jeg har gått å ventet på en stor pakke fra Bernina, med utstyr og trykkføtter. Etter å ha etterlyst de, fant vi ut at de var levert (??) Så leteaksjon starter.... De var levert.. til butikken, ikke her privat/AOH som de skulle :-) Men men, da er de lokalisert og jeg er fornøyd. Skikkelig godteeske. Masse ! fine, praktiske trykkføtter som skal testes ut. Visste du at det finnes et HAV med labber til maskinen din, som gjør arbeidet både enklere og finere? Fremover skal jeg kose meg med dette, og vise dere både her, og gjennom ett annet prosjekt - hva man kan gjøre, og noe av det spennnende som finnes :-) 


Noe av det jeg er svak for med Bernina, er jo dette "barbie skapet". Super praktisk, og holder orden på føttene. Nå har det seg slik, at jeg etter godteesken kom, har jeg for mange trykkføtter - hehe, det er ikke plass til alle i skapet. Men pytt ! Er ikke dette mye bedre enn kaos i skuffa ved friarmen, så vet ikke jeg :) 

En annen ting som er genialt med Bernina trykkføttene er at i hver eske, så følger det med en liten brosjyre. I den er det bilde og tekstbeskrivelse av hvordan du bruker foten. Disse oppbevarer jeg i den lille skuffa, i skapet - og tar frem om jeg får behov. Det er supersmart! Nr står tydelig på den lille brosjyren, og på føttene. 


En lille smule forelsket i gadgets.... :-p 
post signature

2 kommentarer:

  1. Så kjekt! Følger med på bruksområder, jeg er dårlig til å utnytte de ulike føttene.

    SvarSlett
  2. Det tror jeg det er mange som er, inkl meg selv til tider :-)
    Men det er faktisk utrolig mye moro man kan gjøre med jungelen av trykkføtter :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!