mandag 3. februar 2014

Messen er over !


Da er messen over for denne gang, sikke show ! Det ble en utrolig flott messe, med masse fantastiske mennesker, mange mange mange bamser, fet sjekk og utrolig mye fint å se på! Jeg anbefaler virkelig en tur hit til neste år. Dette er 2 gangen messen arrangeres, og den blir bare bedre for hvert år ! Denne messen er Alt om Håndarbeides egen messe. Her følger bilder.. 


Det er sikkert noen som har fått med seg at AOH hadde prosjektet "Giv en Ven". Man strikket eller sydde bamser, og Lars S. Jacobsen, CEO i Jacobsen Publications A/S / AOH, gav 25 kr pr bamse. Men denne "rundet" han opp til 60 000, da han avleverte bamsene. Og sjekk den bamsesjekken, KUL?

Her er bamsene før de forlot messen, lørdag kveld 

Fra AOH sin egen stand



Mine to superduper kollegaer! 
Janni er Webredaktør, der er hun som lager websider, nyhetsmail og masse annet cool til dere lesere
Heidi er prosjektsjef, hun passer blandt annet på at vimsete folk som meg leverer ting i tide - slik at dere får det innholdet dere skal ha, i magasinene :) 

Litt messebilder

 Det er ikke kun garn og stoffer du kan kjøpe her, det ble også solgt masse deilig godteri. Drops, sjokolade, slikk, sukkertøy - kjært barn har mange navn! 

Og candy for øyet 

Disse damene var superblide, og stilte gjerne opp på bilde. Jeg syns Quilt Dive skiltet var så kult ! 

 Og Bernina var selvfølgelig på plass, med den nye storesøsteren til min B780. Superfin maskin, som kunne enda mer enn min - men var også enda større... så jeg tror jeg holder meg til min nye :-) 

 Og mens damene er på inspirasjonskurser rundt på standsene, satt tålmodige menn å ventet i herreavdeligen. TV, aviser og blader - og kaffe, er fint for mennene å ha, mens damene går bersek med lommeboka :-) 

 Vi hadde norske gjester innom messen også, og jeg vil si en stor takk til alle som var innom både messen og standen vår! Kanskje vi sees til neste år?? 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!