torsdag 20. februar 2014

Mer strikk...

Vesten min i Sandnesgarn Sisu er ferdig ! 2 prosjektet i 2014, ikke verst? 
Syns den ble fin ! 

Men som alltid er det superskummelt å klippe opp! Denne skulle klippes og så hekles krepsemasker rundt kantene. Ikke akkurat drømmejobben min. :( Men som alltid, er det skumlere enn det virker som... 
 

Jeg bruker 1C, rettsømsfoten
Sy en tett rettsøm, ikke strekk i strikkeplagget ! 

Så får du en fin rett kant, så klipper du opp i i midten
Jeg pleier å gå over med sikksakk i sårkanten, når det ikke er belegg



Voila ! 




Vesten er ferdig, strikket, heklet og med knapper i :-) 
post signature

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Man lærer noe nytt hele tiden, skjønner jeg. Har aldri tenkt på å strikke oppklippsmaskene vrange. Stresser i stedet med å finne riktig maske å følge nedover prosjektet. Utrolig tungvindt. Så nå noterer jeg meg ned denne idéen. Fine farger på vesten!

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!