lørdag 22. februar 2014

Magasiner i Spania....


En "yrkesskade" som man får ved å være i AOH, er at man saumfarer alle bladhyller, uansett land etter håndarbeidsmagasiner. Spania, La Nucia Supermercado, intet unntak! Patrones er symagasin til voksen og barn, med fine modeller i. Tenkte å kjøpe de med meg før jeg reiser hjem. Men akkurat i dag var det mer enn nok i kurven, så jeg lot de stå :p De har også Burda her nede, men det er jo ingen nyhet - de er overalt. 

Tenkte å lure meg innom strikkebutikken i Albir på mandag, når jeg er innom pappa sin lege - og kanskje rekke en kjapp tur innom Tienda i La Nucia (Tekstiler) men får se.. tiden løper avgårde, merkelig nok. 

I tillegg er jeg bare få cm unna at bolen skal legges vekk, og påbegynnelse på ermene - på knøttas jakke. Så enten må jeg rote gjennom mammas ting, eller sikte på at jeg rekker Caslis i Albir. De har faktisk Sandnesgarn, og Drops. :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!