torsdag 6. februar 2014

Konkuranse - Give Away

Jeg nærmer meg 100 000 besøkende på denne bloggen (renovert og flyttet fra WP i Desember 2010) Og det feirer jeg med å gi bort ett gavekort på 500,- hos Kreativ. Hun har superfin nettbutikk, med både tekstiler og garn. Verdens blideste dame, og god service ! 
Du kan få flere lodd i trekningen, hvert punkt under - gir ett lodd: 
  • Legg igjen en kommentar her under innlegget (1 lodd) 
  • Blogg on konkurransen og link hit til meg (1 lodd) 
  • Lik Kreativ sin side på Facebook  (strikk - 1 lodd) 
  • Lik Kreativ sin side på Facebook (sy - 1 lodd) 
  • Del konkurransen på FB (1 lodd pr side, om du har flere sider) 
Skriv her navnet og hvordan jeg kan få tak i deg, om du vinner - 
og så trekker jeg konkurransen 1 Mars !


Lykke til ! 

post signature

23 kommentarer:

  1. Woho! Jeg går for tre lodd!
    Lene :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med mange besøkende, og med ny blogg! Og for en give away<3 jeg vil gjerne være med, og trekker to lodd :-) (kommentar+liker på fb) skulle jeg bli den heldige når du meg på kaozblogger @gmail.com
    Hilsen Merete :-)

    SvarSlett
  3. Eg vil gjerne vinne gåvekort! To lodd (framleis ikkje på Facebook...) Helsing Anne Kristin (til.annwes(ætt)gmail.com)

    SvarSlett
  4. Å, ja, eh, selvfølgeleg, gratulerer så mykje med 100000 besøk på den nye bloggen! Helding Anne Kristin igjen *ein smule flau* :-)

    SvarSlett
  5. Ja, dette blir jeg med på, Kreativ sin butikk er ei skattekiste! :)
    3 lodd på meg, liker og kommenterer på fb, og skriver her :)

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med. Likte begge Kreativ sidene på Facebook, så med denne kommentaren blir det tre lodd på meg :) Forøvrig en flott blogg, første gang jeg har vært her, men jeg kommer helt klart tilbake!

    SvarSlett
  7. Jeg er gjerne med! Ett lodd på meg!

    SvarSlett
  8. 100000 gjester! Imponerende tall :)
    2 lodd til meg.

    Elisabeth

    SvarSlett
  9. Jeg kaster meg på! Liker sidene på FB, deler på FB og kommenterer her, det blir vel 4 lodd det :-) krysser fingrene nå!!

    SvarSlett
  10. woop woop, det hadde vore kjekt :D 4 lodd til meg, liker begge sidene på fb og kommentere her og deler på fb :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med mange besøk på bloggen, fra nå av blir jeg fast leser også nå som jeg har oppdaget den :-)
    Jeg vil gjerne ha 3 lodd, har lika x2 på facebook også.
    Håper veldig på å vinne. Kreativ har jo nettopp nå fått inn nye flotte stoffer!
    Hilsen Terese Aarum (du finner meg på facebook, eneste med det navnet der såvidt jeg vet)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med mange besøk!
    Jeg er med på dette med to lodd, kommentar og liker på Facebook

    SvarSlett
  13. Gratulerer med mange besøk! Har veldig lyst å vinne gavekort hos kreativ, deltar med to lodd:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 100.000, kjempehyggelig! Tar gjerne 1 lodd, da jeg ikke er på facer`n !
    Hilsen stoff-rester på sykroken

    SvarSlett
  15. Gratulerer:) Jeg vil gjerne vinne gavekort, tre lodd på meg:)
    Hanne79 på sykroken:)))

    SvarSlett
  16. Jeg vil være med :-D 2 lodd på meg (kommentar og liker på fb).

    SvarSlett
  17. Gratulerer! 4 lodd på meg da;) Ønsker meg nye stoffer!

    SvarSlett
  18. Så flott! Da blir det lodd på alt så nær som strikking;) Jeg var jo heldig sist gang. Kreativ har madse herlig stoff og gid service

    SvarSlett
  19. Gratulerer med populær blogg! Tre lodd på meg!

    SvarSlett
  20. Gratulerer med mange besøkende! Jeg trekker gjerne fire lodd!!! Trist å lese om faren din, håper dere får gode og meningsfylte dager sammen. Klem fra Perle humør (sykroken)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!