onsdag 5. februar 2014

God natt til alle sammen...


Bena høyt, rødvin i glasset, nye flammeløse lys på og "Suits" på TV skjermen. Strikketøyet i fanget, og tanken at det var ganske ok å komme hjem i dag. Det er ikke ofte jeg er såpass mye ute på farten eller sliten, at tanken på hjemmeværende husmor er forlokkende. Det går som regel over etter ett par dager. I neste uke er det tilbake i butikken, så da regner jeg med at lysten til å forsvinne utav landet, kommer tilbake :-p Det er koselig i butikken, men jeg er så dårlig kompatibel med kundene til tider,  kort lunte. Og det er dårlig business :-) Sisu jakken er straks klar for å legge opp masker til ermene, dvs jeg er over halvveis.. juhu! Pinne nr 3 er ikke sååååå ille uten ermer, og med normal lengde på prosjektet. :-P 

Jeg nærmer meg 100 000 besøk i bloggen, og det skal feires !! :) Juhu! Følg med, følg med - så skal dere få en liten Give Away snart. Og den er ikke sååå liten, så følg med ! :) 



Tålmod er en dyd
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!