søndag 23. februar 2014

Deadline....


Livet går sin gang, selv om man setter enkelte momenter på pause. Deadline nærmer seg igjen, og sselv om pakkingen gikk litt over stokk og stein, fikk jeg hvertfall med meg kamera, laptop og andre nødvendigheter for å kunne levere arbeide :) Sitter litt i ørska i dag, etter en lang hard natt med pappa. Men kaffe fikser det meste. To dager inne gjør noe med hue, så i dag har jeg satt opp døra (må høre om pappa roper) og satt meg ute i sola. Det er er februar og ungene/tenåringene løper rundt i shorts og singlet. Har ingen problemer med å forstå hvorfor de eldre velger å bo her nede, på sine gamle dager. 

Men så kommer man til ett punkt, der man må ha familie rundt seg - og man blir alene her nede. Mange velger likvel å bli - men det er ingen god løsning. Hverken for den gamle som blir igjen alene, eller for familien hjemme, som må leve i uvisshet. 

Men nå får tankene fare litt bort fra helse og Spania, og inn i Strikkeverden - og gjøre meg ferdig mot deadline :-) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!