tirsdag 18. februar 2014

Arbeidsuke...


Det er rart hvordan kroppen reagerer på full hverdag igjen, etter over 1 mnd sykdom :-) To dager i fulltid, og så er man slakt. I går var jeg hjemme 2230, lang dag, avbrutt av middag hjemme. Men det er litt kos også. Men jeg skal ikke nekte for at det skal være godt når vakta i morgen er over kl 20 - og jeg har 2 magasiner dager hjemme. Nå er det ikke lenge til jeg har planer om å sy, strikke, jobbe i fin harmony, og ikke pese gjennom alt sammen... *host* Så får vi se..... :-) Jeg er straks ferdig med vesten min, og den ser faktisk fin ut :-p Den skal nå klippes i, og lages kanter - noe jeg misliker sterkt hver gang. Jeg endte med mer Line garn i går, til enda en Line genser - så får vi se, kommer vel aldri til bunns i den strikkekurven min.... 

Dagene er helt stappa pga butikken, men straks er det mer tid :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!