mandag 6. januar 2014

Tid for søm?

Nytt år og nye forsetter?
En av mine forsetter for 2014 er å sy mer! Som redaktør i Håndarbeidsmagasiner er det skammelig lite søm å vise til. Heldigvis er det blitt en del strikk :) Så litt balanse er det :)





Dee & Doe har mange flotte mønster, og etter en nyhetsmail i dag - måtte jeg innom å kikke litt. Der falt jeg pladask for denne shortsen. Ser utrolig fin ut i snittet. Gleder meg til å teste denne ut. Så kanskje begynner 2014 riktig innen syfronten? :)


2 kommentarer:

  1. Kjempefin shorts! Den likte jeg også veldig godt. Håper du finner litt tid til å sy i 2014. Ønsker deg en fin hobbyuke! :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Elin, og det samme til deg ! :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!