søndag 19. januar 2014

Svært forkjølet søndag...


I dag er en slik dag, der jeg ikke kan huske hvordan dagene før influensaen satt inn føltes :-) Tett i hue, øra, nesa osv... og det føles som at Super Mario sine venner, ikke lenger er på L sin skjerm - men løper rundt og dunker inni hodet mitt. X antall liter med te & honning er inntatt, Strepsils og hostesaft i ymse varianter - både norske, og litt hardere varianter fra Danmark :-) 

Men som Rapunzel synger "så snart som tåken letter"... ikke helt i samme sammenheng, men dog like passende følelse :-) Jeg hadde noen planer om å strikke litt videre på PT-genseren, men posen ligger fortsatt på gangen. På samme sted stor monstrumeskene til Bernina maskinen min. De tar en god del av gangen. Jeg trodde at HQV Ruby eskene var store, men Bernina vinner altså, hehe. Skal se om jeg finner motivasjon nok til å pakke den ut snart. 

Ønsker du deg en flott kombi - broderi og sy, så har jeg en HQV Ruby DeLuxe for salg. 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!