lørdag 18. januar 2014

Strikk 2014 er i gang...

Bilde: www.ptdesign.no
Jeg har fortsatt hardt for å lære dette med å gjøre noe helt ferdig, før jeg starter på noe nytt. Lang vei å gå... På vei til DK var jeg i møte med en av våre oversettere, på Strømmen Storsenter. Etter møtet gikk jeg innom en koselig Husflid butikk som lå i gamle delen av senteret.

Som vanlig var det ikke vanskelig å gå på en smell, og jeg falt for dette PT Design mønsteret. Det skulle strikkes i PT2 og Plum, men de hadde ikke PT2 - men finull. Jeg orker ikke tanken på å gå med finull, så det endte med Rauma Babyull istedenfor. Egentlig burde jeg gå for noe sprekt, eller vårens pastell mote - men akk... nei, det endte med 3 gråtoner :-)

Jeg begynte såvidt på prosjektet da jeg satt på kaia på Hirthals, og noe sier meg at de 3 trådene kan bli litt kaotiske å strikke med, i sammen - i lengden. Time will show - med pinne nr 7, burde det bli ferdig i 2014.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!