torsdag 23. januar 2014

Snø og strikk...


Det snør det snør, tiddelibom, og det er faktisk det det gjør - enda :-) Jeg har holdt meg inne, og strikket de siste kveldene - hjernen er rimelig oppbrukt etter få strabaser flaut få egentlig - mens kroppen arbeider for full gass for å bli frisk. Nå føler jeg kanskje ikke det er noe bragd å vise fremgangen, i og med at det er snakk om pinne nr 7 her, men likevel... Hadde det ikke vært for sykdom, så hadde nok denne også havnet som en UFO en stund, i kurven min :-) Nå venter jeg på noen fine AnnAKa mønster i posten, og flere Bernina trykkføtter. Gleder meg å teste småsøm på den store fine nye maskinen - når den tid kommer. Jeg begynner å lure på, har man egentlig tid til å gjøre annet enn hobby og lyst til ting? :-) Litt feil innstilling å begynne og gruble i den retningen kanskje. Men det hadde vært deilig, å bare kunne dille rundt og gjøre det man ville - eller hadde det blitt kjedelig i lengden mon? 


Det er hvertfall deilig å kunne krype opp i sofaen med te, laptop, strikketøy og en tvserie når kroppen ikke helt samarbeider. Egentlig føler jeg meg litt snytt, for vanligvis raser jeg rundt - på tross av sykdom. Denne gangen har jeg sittet stille og rolig ikke ta med detaljen om at jeg ikke har orket noe annet men er stadig like syk! :-) Men men, alle rundt meg sier dette er det beste, så da skal jeg teste det. Dessuten er det en god stund siden situasjonen i bl.a butikken har vært slik, at jeg har kunne være syk  :-P 

Apropo tvserie, følger dere med på noe spes? For en tid siden, hadde jeg dilla på en BBC serie som heter Mistressess - nå har ABC har laget en amerikansk versjon av den - og jeg måtte jo begynne på den. Ble faktisk litt skuffa - om det er fordi jeg sammneligner den med originalen hele tiden, eller hva det er - aner jeg ikke :-) På kveldene har vi prøvd å se Breaking Bad, som har fått så mye ros rundt på nett, vi fikk ikke "helt tak" på den. Men derimot en serie som heter Suits er absolutt verdt å se. Om du liker litt stram, advokathumor :-P  Jeg innser at jeg pløyde litt raskt gjennom Sherlock  da 3 sessong kom, hehe... men nå kommer snart House of Cards igjen, så da har jeg noe å se på... 

Det ironiske er at det høres ut som jeg ser innmari mye på tv, 
mens fakta er at jeg ser ekstremt lite - og i rykk og napp. :-) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!