onsdag 29. januar 2014

Pinner + bokser = moro



Det fine, eventuellt dyre med å skrive inspirasjonssidene, er at man blir fryktelig inspirert til å handle selv også :-S Noe som kan bli dyrt i lengden - hittil har jeg klart meg ganske fint syns jeg, hehe... Men Marte Helgetun sin  nye pinneboks, klarte jeg ikke la være å bestille. Den er så fin og rommer utrolig mye! Før har jeg hatt KnitPro pinnene mine i boksene sine. De kom i en flott treboks, men den er like stor som Karbonz boksen (bilde under)  og etterhvert blir det mange bokser, som rommer lite. Kabonz boksen er derimot så fin at den har jeg ikke klart å flytte ting utav. :) Men jeg har både Dreamz og Harmony Rose (3,0 -8 mm) settene mine i boksen til Marte, og settpinne settene. Masse vaiere under, pluss noen faste pinner. Som du ser, er det enda plass til masse i den. Love it ! 


Karbonz boksen kjøpte jeg hos artofyarn på ebay, da jeg ikke har funnet denne boksen i Norge. Det er en Limitid boks, og den er superfin. Den inneholder størrelser fra 3-5 til 8. De under, har jeg kjøpt i faste pinner fra samme sted, samt fra Garnkorgen i Sverige. Hun sender raskt, slår av svensk moms, og har veldig fine priser.
Lurer du på mer informasjon om KnitPro Karbonz? Gå til enten Knipro sine websider eller Du store Alpakka. Jeg brukte bare Dreamz eller Harmony/Symphony før, men disse er fantastiske! Nå har jeg ett Sisu prosjekt stående på pinne nr 3, og de er en drøm å strikke med !

Hvis noen lurer på om jeg har en ting for bokser og sånn, ja det har jeg :-P 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!