søndag 19. januar 2014

Opprydding...

Jeg hadde en periode der jeg var skikkelig flink å ikke kjøpte stoffer - en stund. 2013 er det året siden 2006, jeg kjøpte minst stoffer! Men dette røk på JuleExpo da jeg fint klarte å ta igjen litt for høstens manglende shopping. I August -13 var jeg, Tonje SarahMonikaElisabethLiv og Siri (+ lille søte Lion) i København og feira 40 årsdagen til Tonje. Jeg tror det var første gangen jeg hadde med meg mer enn en liten pose med stoffer, fra en slik tur på lenge. 

Det ble ganske mye shopping både hos Eva / Malik & Rosa og Stof2000, dog ikke mer enn ett par meter hos sistnevnte. Men på JuleExpo var det mange av Sykroken sine annonsører som hadde stand, og der gikk jeg totalt på en smell :-) Disse stoffene, pluss de jeg nå kjøpte i forrige uke - blandt annet hos Jydsk Stoflager (se eget innlegg lenger ned) har ligget på vaskerommet. I går gikk både vaskemaskin og tørketrommel hele dagen. Innimellom her, ser jeg faktisk noen stoffer som jeg har kjøpt hos Mjuka Tyger for en gooood stund siden. 

Jeg går litt fort lei av å se på alle stoffene, som "alle andre også har". Og har derfor ikke gjort så mye med de. Men i disse haugene ligger det mange fine, spesielle skatter. På bilde helt nede til venstre er det glitter denim, love it ! Og over - er det cooleste folkevogn isoli! (Har ingen smågutter, men skal alltids finne på noe) Øverst i midten er det tynn glitter jersey, og kanonfin Parisprint jersey. Nederst til høyre er det brokade stoff, samt litt tykk metallic bomullsjersey. I midten nederst, i midten på haugen er det sort tykk bomullsjersey med "dyrestriper". Denne elsker jeg, og er tiltenkt en jumpsuit. Masse fine stoffer, men de er jeg nok mest fornøyd med ! Det er visst en haug til, når jeg kikker meg rundt også - hehe, med masse velur. 

Jeg har større evner og høyere tempo innen shopping, enn forbruk - noen flere? :-P 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!