lørdag 18. januar 2014

Nyeste cooleste ting...


Da er noen arbeidsdager i DK over. Det ble en .... interessant tur denne gangen. Feber, hoste, kvalme, huepine, tett nese og snørr om hverandre. Man kan vel egentlig bare føye på hele influensa lista. Jeg vil tro at det finnes koseligere ting enn å bli influensasyk på København båten, og vite at det er en arbeidsuke til man er under sin egen dyne igjen. Men uka ble fin, på tross. På tirsdag var jeg hos Bernina Nordic, hos June Enerstad og hennes folk hos Bernina. Sikke dejlig sted dem havde! Flotte lokaler, og superkoselige kollegaer. 

Etter ett par dager i Kolding tok jeg turen via Ikast tilbake, jeg måtte innom Jydsk Stoflager, som forøvrig også har en Facebook side. Jeg skal blogge ett eget innlegg om denne butikken siden. I tillegg ble det en liten tur innom Stof2000 ved Bilka Ålborg på fredag, så bilen var full nok, når jeg kom hjem. Det snødde utrolig mye (til å være DK) da jeg reiste oppover, men trafikken gikk godt og alle kom vel hjem. Eller nesten alle... rett før avkjørselen til Hjørring, lå det en båre/kistebil på taket, i grøfta - med kista baki. De hadde nok ikke verdens beste dag... :( 

I tillegg fikk jeg brukt opp litt penger i Hirtshals, da det var noen timer til båten gikk. Jeg hadde nemlig blingsa på avgang og sted. Ja, det er mulig... en fordel å bestille billett FRA Hirtshals, og ikke TIL, når man skal reise derfra.. 

Men jeg fikk kjøpt Menu Wine Breather, som var planen før i uka - men som ble glemt. Der fikk jeg også med Le Creuset oppskriftsbok og vinterkoppen med Mummi på :-) Her er hva Din side skriver om Menu WB:

Vi kan ikke annet enn å like New Norm Wine Breather fra Menu. Til tross for at vi allerede har overfylte kjøkkenskap. Dette er nok kanskje også grunnen til at vi selv ikke kommer til å gå til innkjøp av en slik, men dersom vi skulle kjøpe en vinkaraffel til en som liker moderne design, ville denne seilt opp som et klart førstevalg.

Ikke verst syns jeg. 



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!