onsdag 22. januar 2014

Nye bøker...


I dag fikk jeg hentet en pakke fra Gyldendal, når jeg var hos legen. Praktisk med post-i-butikk, på den måten. Gyldendal har sendt meg leseeksemplar av Strikk med raske pinner og Sy med Liberty stoffer. Begge bøkene ser kjempefine ut! Jeg rakk bare å bla kjapt i dem, nå i dag - men gleder meg til å krype opp i sofaen med tekoppen, i morgen. Kvelden er oppbrukt på dagens strabaser :-) Hva skal man si, når man blingser med legetimen, blir belønningen nesten 2 timer på venteværelse, for å komme til. Men den som venter på noe godt osv...... Visa endte godt, og jeg kom inn til slutt. 

Strikkeboka så det ut som det kunne bli mange lyst til prosjekter, slik det så ut i farten - kanskje jeg skal la være å se gjennom inntil jeg ferdig med noen av ufoene mine? Men hei! Jeg er nå begynt på den første armen på PT genseren. Fikk tak i 40 cm rundpinne nr 7 i dag, men så manglet jeg settpinnene *klaske panne* Ser ikke ut til at jeg strikker så mye på pinne nr 7 gitt :-P Men jeg er i gang, på et vis..... 


Surrehuer får da også til noe, når de rekker det :-) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!