onsdag 29. januar 2014

Nesten i havn + vondt i halebenet

Utenom at det er mer snø +++ er kroppen endelig uhvilt, men likevel vond - etter en sklitur ned kjellertrappa, endte det med vond nakke + forstuet eller meget forslått haleben :( Men men... i dag oppdaget jeg plutselig at hvert trinn vender litt nedover, fra midten og utover. Treverket har slått seg, eller delt seg ett vis, og gitt etter trykket sikkert - når man går i den. Med andre ord, blir det sklibane fra midten og ut trinnet. :) 

Nå er genseren ferdig, jeg fikk heklet opp alle kantene, og begynt på hetta i går. Jeg ser jeg kunne strikket den i en str større. Men den er tung, og kommer nok til å både strekke seg og leve litt, så den blir nok fin etter litt bruk. I morgen er tilbake til DK noen dager. Blir spennende med forslått kropp og tett hue :) 


Litt spenning er bare fint....
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!