mandag 20. januar 2014

Mandag, hjemme og Lekala

Det er mengder snø ute enda, men det har sluttet å snø her. Det var det i det minste noe å stå opp til :-) Frokst er inntatt - og jeg føler meg helt glissen på innsiden av kroppen, etter x antall kopper med te & honning, og halstabletter. 

Planen er å arbeide litt på maskina, så lenge som hue og øynene er med - for så å rydde litt forsiktig på arbeidsbordet mitt. Det er fare for ras der, samtidig som at jeg sakte men sikkert begynner å fylle opp andre steder - for å ikke utløse skred, der tingene egentlig  skulle ligget. 

I går kjøpte jeg mitt første Lekala mønster, mønster etter mål. Jeg har lyst å sy meg en Jumpsuit (som er superpopulære i DK, men ikke sett så mange her i Norge enda???) men har bare funnet standard "slafse" utgaver til nå. Mens mønsteret til Lekala likte jeg kjempegodt. Den er beregnet i Silke, noe som Wood Wood sin også er i. (Det er originalen jeg har saumfart butikker for å finne :( ) Så da bør vel alt være velstand? Men jeg tror ikke jeg skal sy den i 3-4xx kr pr m klassen første gangen. Jeg tipper jeg bruker noe mer "failure" vennlig stoff :-) 




Målene er tatt, mønsteret kjøpt - da er det bare å... eh.. sette i gang? 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!