fredag 31. januar 2014

København, kaldt og passende med strikkegenser !


Å ta bilde av meg selv, er noe jeg ikke gjør for ofte eller i det hele tatt egentlig. Selvportrett er vel kanskje like mye min greie, som for mange andre :-P Men, i mangel på lyst å spør noen andre, ble det noen (uklare) selvportretter i PT genseren. Jeg droppet blomsten på brystet/bak. Heklet opp en, men den så mer ut som en forkvaklet sjøstjerne, som hadde satt seg fast og fått ulike kroppsdeler - så den ble forkastet. I tillegg syns jeg den er mer anvendelig uten pynt. Droppa tankene om å broderer på den og, finest enkel tror jeg. Jeg er sånn "ull klør" menneske. Derfor var jeg kjempespent da jeg prøvde denne på første gangen. Men det går fint ! Den er strikket i Rauma Baby ull og PT Plum. 3 tråder på pinne nr 7. Myk og deilig genser! 

Prosjekt pinne nr 3, Sisu er med i veska - litt deprimerende at det går så sakte.. :-) Men nå skal jeg prøve å få den ferdig, siden jeg faktisk fikk ferdig denne. Men det går ikke på nærheten i samme tempo. Og nå er jeg tilbake på jobb, så det spørs hvor lang tid pinne 3 prosjekt kommer til å ta :-P 

Ganske så fornøyd med at dette ikke ble en UFO
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!