lørdag 18. januar 2014

Jydsk Stoflager

Jydsk Stoflager ligger i Ikast, ett lite sted rett ved Herning. Fra Kolding gikk det litt over en time å kjøre opp dit. Årsaken til at jeg fant ut om Jydsk var at vi har hatt samarbeide med de for lenge siden, i Symagasinet. Etter ett lite søk, fikk jeg utrolig lyst til å ta turen dit privat, og se på alle de fine stoffene.

Jeg vet det er flere nordmenn som har vært innom her, blandt annet Anne-Kristin/Annwes, da hun laget sin DK rute på bloggen sin. Har du mulighet, så gå ikke glipp av en liten tur til Ikast og Stoflageret! Utrolig store mengder, med FLOTTE metervarer, til en helt fantastisk pris! 

For de som liker å sy i jersey for eksempel, er dette stedet noe for dem. Og for min del, som er gått trett av å se på alle de samme stoffene på forumer, blogger +++ her var det masse fine print jeg ikke hadde sett tidligere. Og masse flotte spennende kvaliteter. Jeg gikk ut derfra med en liten søppelsekk med mange meter i, og prisen var upåklagelig. Det blir garantert flere turer innom her ! :) 







Og jeg må jo si at jeg ble fascinert over de to som var i butikken. En kjempesøt, blid og flott dame, som kunne masse om stoffene - og hadde egetsydd tøy på. Og mannen (mon tro om han var hennes mann) superblid og lagde til og med kaffe til oss! Pr i dag tok de kun DanKort, men de sa at de arbeidet med saken :-) 

De hadde flere modeller fra våre magasiner der, som var utrolig fine og pent sydde! Jeg blir så utrolig glad av å se så masse kunnskap og glede på samme sted ! :) Innimellom at den søte damen klippet stoffer til meg, stod hun å klippet ut en liten modell - I like! Blir superinspirert av slik!

De hadde akkurat opprettet en FB side, ta en titt - Jydsk på FB. Og ikke minst, ta deg en tur, om du i området. Det er slett ikke lange turen fra Legoland for eksempel. 


post signature

3 kommentarer:

  1. Wow, nå fikk jeg jammen meg lyst på en tur til Danmark! Tusen takk for tipset:)

    Klem fra Solveig eller Lille My om du vil

    SvarSlett
  2. Visste jeg skulle overtalt gjengen til å ta en liten omvei da vi var i DK i sommer. Takk for fine bilder :)

    SvarSlett
  3. Anbefales sterkt, ett besøk :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!