mandag 27. januar 2014

Innevær...


Det snør det snør, tiddelibom....  igjen... og nå snør det faktisk mye mer enn før :-)
Helgen her gikk til å oppgradere Sykroken, det tar innmari mye tid. Fredag kl 18 satte jeg meg ned, og etterhvert dukka både serverproblematikk og diverse opp. Kl 03 gav jeg meg, og startet med arbeidet igjen lørdag morgen klokken 08. Klokken 23.30 i går, la jeg meg.. :) Over 36 timer foran dataen, gjør noe med hue. Men nå er forumet stabilt, og det gjenstår bare alle småendringer, tilpasninger og ikke minst tilfredstille alle sammen (den vanskeligste oppgaven) Er ikke så enkelt å programmere inn fornøyde brukere, så der må god gammeldags gi og ta brukes. Blir lite strikking på genseren, og nå som jeg på felling nr 5 av fjorten... så nærme målet... hehe :)


I går bakte jeg og Lille cookies, de ble knallgode og jenta selv ble superhappy! 

Alle 40 kjeksa er snart spist opp, og de som var igjen, ble med i en pose til bestemor i dag. Kos når de små setter pris på mat og lage det. Lille var nøye og hakket opp sjokoladen selv, og holdt ut hele to sjokoladeplater. Det er tungt arbeide, så jeg er imponert ! 

Håper alle har en fin dag, her er det fint innevær - så jeg har tenkt å holde meg i ro noen dager til før arbeidet kaller igjen, etter sykdom. 



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!