fredag 24. januar 2014

Fredag og helg..



I dag var jeg faktisk i gang før kl 09. Ikke verst! Time hos legen 0950 hjalp litt på motivasjonen for å stå opp dog.. :-) 
I går ble den mest produktive dagen på lenge. Jeg fikk lest korrektur på inspirasjonssidene i Symagasinet, og jeg fikk strikket ferdig en arm, og begynt på den neste. Eneste veldig positive med å være syk, må vel være at jeg faktisk ferdigstiller ett prosjekt fra A til Å, uten at den går via ufo kurven. Jeg har innrømmet før at pinne nr 7 sikkert ikke er noe å skryte av, men gjør det likevel :-) Når strikkeprosjektet er ferdig, ligger det bare 4 igjen i kurven, som er påbegynt - og 2-3 tiltenkt garnkjøp - det er vel ikke så ille? 

Det er verre med syplanene - de er alt for mange. Stoffer, mønster +++ men men, de løper ikke av og jeg koser meg, når jeg er først er i gang ! Nå er det snart helg, og alle hjerter gleder seg. 

Det er ikke enkelt å være pusekatt i snøen heller - selv med pels er det lite begeistring for å være utendøsrs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!