fredag 31. januar 2014

Alt om Håndarbejde messen

Disse bildene er tatt med iPhone, så det er begrenset kvalitet på noen av dem desverre

Det er i Rødovre hallen det skjer denne helgen. Mange har trosset været (det snør her, og i følge danskene "det sner no aldeles forferdelig meget". I min skala, gjør det ikke så, det snør - men ikke mengder. Men ok, til DK å være så er jeg enig :-) Det er vinter, men messe likevel. Fantastisk flott messe. Masse flotte butikker og nydelige utstillinger - her kan man virkelig å få inspirasjon. Og for de som syns prisene i Norge kan være gode på messer, de hadde gått bananas her :-) 





Er ikke denne fin? ;) 
Skulle du ha gått glipp av denne messen, så husk at det kommer en til neste år ! 
I morgen skal jeg forsøke å huske kamera med inn i messehallen (i dag ble det liggende i min veske, på messekontoret) og ta noen bilder fra messen. 
Riktig god fredag til alle sammen, nå skal jeg sove - før klokka ringer igjen kl 07 - for ny dag på messen. I morgen venter masse spennende... 
Helt om natta - helt om dagen, passer ikke helt til dagsformen enda
post signature

2 kommentarer:

  1. Hyggelige bilder - ja det snødde ikke akkurat så mye i går da (bor selv i KBH).
    Jeg kommer meg nok ikke til messe i år men satser på neste års versjon (er hjemme med en liten en på 6 uker).

    Gleder meg til å se flere bilder.

    SvarSlett
  2. Håper vi sees til neste år ! Og gratulerer med den lille ! :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!