søndag 19. januar 2014

Alt om Håndarbeide messen 2014


Alt om Håndarbeide messen er en stor messe i Rødovrehallen utenfor København. 
Det er enkelt og komme seg dit, og det er utrolig masse flotte stands, workshops og annet der. 
Nå kan man finne billetter for under 1000,- t/r Oslo - Køben feks om man ikke er fastlåst på tidspunkter. I tillegg kan man levere inn en sydd eller strikket bamse, til "Giv en Ven" kampanjen - AOH gir 25,- pr bamse som blir levert inn. Dette er i innsamlingsaksjonen "Når mor mangler". Jeg syns dette er en kjempefin kampanje. 

Skal du på messen? Det skal jeg! Mulig jeg skal legge lommeboka hjemme........

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!