mandag 16. desember 2013

Snart jul….


 Når det snart er jul, skal man vel egentlig vente med alle innkjøpene for å se hva man får. Meeeeeeen, det er ikke alltid like lett. Og i min verden sliter jeg med alt for mange diller, ønsker osv osv… :-) I dag var jeg heldig, og fikk Beats Pro i hus, digger de og tror de er verdt anstrengelser og pengene. I tillegg har jeg vært gørrsjuk over lenger tid, så i forrige uke drog jeg innom GSport på vei hjem fra jobb. Med meg i posen ble en Jean Paul Ombre Parkas. Jeg høres klein ut når jeg sier det var tilfeldig at det ble JP. Men det var det ! :) Det var den eneste parkaasen jeg ikke følte meg som en flodhest i ! Satt pent, og er uhyre varm og god ! :)


Men utenom gadget dilla mi, og shopping vaner - så må jeg jo ha noe nytt på pinnene. Selv om det har vært mer enn nok på de i den siste tiden - som enda ikke er ferdig…. *flau* Men men… Nå ligger det klar garn i okergul, lilla og bringebær til denne marius koften i Sisu - til knøtta. Og på pinnne står det ett til fjells prosjekt i Sisu på pinnene til meg selv. Blir spennende å se om den tar mindre enn ett år - for det gjorde ikke den blå jakken :) 


Ellers må jeg takke alle som har fulgt både bloggen, forumene Sykroken & Strikkeverden, OG Alt om Håndarbeide i 2013. Dette har vært ett helt fantastisk år for min del! Vi sees i 2014 ! Forhåpentligvis mye mer enn i 2013 :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!