mandag 14. oktober 2013

Lenge siden ... igjen...


Det tar litt tid mellom hver gang jeg syr noe :-)
Men nå fikk jeg ånden over meg i går kveld, og nå gikk kult "gull" isoli stoff i maskina. Dette stoffet kjøpte jeg på City Sycenter i København - i august. Kuleste stoffet ever ! :) Mønsteret er litt miks og maks med fantastien. Genseren er litt lengde på, den har vid halvhøy hals, og tekstiltrykk. Raglanermer og str 7-8 år.

Trykket gjorde jeg i flere omganger og fikserte hardt ! slik at glittereffekten i stoffet kom gjennom. Syns det ble veldig kult. Nederst beholdt jeg råkanten på stoffet, da isolien ruller utrolig kult som effekt. Man ser det ikke så godt på bilde, men buksa til L - er brunsort med gullglitter i, så det matchet godt sammen ! :-) Stoffet er utrolig kult, men får det ikke så godt frem her. Kanskje jeg får tatt ett bedre bilde senere - begrenset hva man gidder kl 07 *knegg*


Stoff: Isoli
Mønster: Eget
Annet: Tråd fra Mettler, sjablong og tekstilmaling fra Stoff og Stil 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!