torsdag 5. september 2013

Litt av hvert igjen... :-)

Det blir ikke mye tid til håndarbeid om dagen :) Men mye annet :-) Blandt annet ble det en tur innom Malik & Rosa + Stof2000 og City Sycenter i Køben sist. Skal prøve å få lagt ut bilder av shoppingen. Denne gangen ble det faktisk noen meter :) 

Men ett uklart morrabilde til dere... 
Må bare vise dette, hittil har jeg testet:
Clarins
Biotherm 
Matis
Pevonia Botanica 
Cliniderm og Id Formula
til huden min, og gitt opp.. 
Jeg har utrolig sær hud, og etter ett en stunds bruk - har vært og ett av de merkene blitt til problemer. Noen mer enn andre. Det eneste som har fungert godt eller greit nok, har vært Pevonia. 

Men nå! 
Estee Lauder sin serum, rens og dagkrem er fantastisk! 
Anbefales på det sterkeste! 
Etter en tids bruk er resultatet:
- mindre porer! 
- mye mindre uren og fet hud (jeg har kombinasjonshud) 
-Blank og fin hud
- Ikke poser under øynene
- Utjevnede linjer rundt øynene

Og jeg må betale 1000vis for dette, så det er ikke kjøpt og betalt innlegg av EL .. :p 
Men for de som leter, har problemer med porer/hudormer, ustabil tørr/fet hud, samlinger/hoven under øynene og linjer - serumene til EL er verdt en test 

Og for de som leter en god softshell kåpe. 
Ilse Jacobsen sin 3/4 er helt knall! Mykere enn Bergans kåpene mine og en lett drøm å gå med ! :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!