fredag 20. september 2013

En annen hobby - Foto..



Canon EOS 100D, skal supplere min aller herligste - EOS 7D'en. Den er nusselig i størrelsen, i forhold til 7D - men litt av en kraftkar for det. Den er litt svak på batteriet, pga den bruker samme batteri som Canon M. (Hybrid) Naturlig nok trekker den mer strøm og oppleves som svakere. Jeg bruker ikke mitt til film, men kun bilder - så jeg skal klare meg fint med de estimerte 3xx noe bildene, batteriet skal klare. Kamera har samme bildebrikke som mange av storebrødrene sine, og leverer flotte bilder.

Vil du lese en god og skikkelig test av 100D, gå til www.akam.no
Gleder meg masse til å teste dette kamera ytterligere.

Samtidig kan jeg ikke få rost Fotovideo i Oslo nok. Elsker det stedet !
Jeg leverte 7D til rens, første gang på 2-3 år - og siden det var nytt har det vært med meg overalt! Stranda, i veska ++ jeg har ikke vært "oversnill" med det. Men det tok under en time, og rapporten "lite støv". Det er fantastisk, med andre ord, 7D tåler det det lover ! :) Og samme dag ble 100D med meg hjem, Fotovideo er supre på service, de kan tingene sine og jeg elsker servicen jeg får der - når jeg kommer! Anbefales sterkt! :)

1 kommentar:

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!