mandag 18. mars 2013

Super Mario Bros Softshell Jakke


I februar var jeg og Kath i Praha, og blant annet besøkte Willy! :) Vi var innom et par to tre stoffbutikker, og jeg kjøpte blant annet softshell. Deilig myk, skikkelig softshell til en latterlig lav pris :) 

Jeg har gnagd lenge på at jeg må få ferdig jakker til L & K, slik at ikke stoffet bare blir liggende. Og målet er at det er jo noen hundrelapper spart, ved å sy de selv. Og i går ble L sin jakke ferdig. :D 

Jeg overvurderte litt ermlengde, men pytt - bedre for stort enn for lite ! :) 
Jakken/Kåpen er i str 8 år.

Vi var visst ikke helt i fokus i morges... hehe

Stoff: Softshell med fleecet innside
Mønster: Eget
Annet: Transfer trykk av Super Mario gjengen, og Heat Vinyl i navnet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!