tirsdag 26. mars 2013

Nydelige Brownies Cookies


Bakte kjeks i dag, ungene elsker de! ;) 
Kl 1855 var de ferdige, og kl 1910 lurte jeg på om jeg egentlig hadde bakt :-p
Sprø utenpå og myke inni, yummi

BROWNIE COOKIES
225 gram mel
3 ss kakao

2 ts bakepulver
3 ts vaniljesukker
100 gram mykt smør
250 gram sukker
2 egg
3 ts pulver -kaffe eller kakao, blandet i 4 ss vann
Kokesjokolade, hakket i biter

Fremgangsmåte:
- Forvarm ovnen til 180 grader
- Miks sammen sukker og smør
- Ha i ett og ett egg, bland godt mellom dem
- Ha i kaffeblandingen
- Bland alt det tørre i en bolle, og rør det godt sammen
- Rør det tørre inn i resten
Deigen blir veldig fast
- Ha i hakket sjokolade

- Stek de på 180 grader, i 10-12 minutter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!