mandag 11. februar 2013

Setesdal sett



Pinne 2,5 var noe jeg aldri skulle sette fingrene mine mer i - sa jeg for noen måneder siden. Men det var faktisk ikke så ille. :) (Trodde jeg aldri jeg skulle si) Dette settet er til lille Annika i Danmark, min grandniese. Koste meg faktisk da jeg strikket det, det er så lite :-p 0-3 mnd i str og mønster/garn fra DaleGarn Babyull. Kunne med fordel dampet det enda litt tid, ser jeg, men er litt pysete på hele dampingen :) Settet er her testet på Knøttas dukke.

1 kommentar:

  1. For ett nydelig sett.
    Blir nok en flott snuppe i disse.

    skal si du er på reise for tiden, og kan ikke annet enn å si att jeg skulle gjerne ha vert på de stedene jeg også.

    Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!