mandag 14. januar 2013

Ryddedilla

Jeg har helt ryddedilla om dagen, og er nå snart gjennom alle sykassene etter flyttingen (på tide kanskje?) kaster masse, solgt noe og sortert :)



Til og med systematisert, sortert og kastet i mønsterboksen. Dog litt deprimerende at det bare ser slik ut ett par dager, før "grevlingen" begynner å rote oppi der :-p

Begynner å bli bra nå! Venter bare på vidundermaskinen cameo :)
Fra det overfylte!!!! syrommet for noen år siden, til akkurat passe balansert :) Stoffene er plassert nede i kjelleren.
Har noen småting til salgs, er noe interessant kan du maile meg på toneiren@mac.com

Komplett minikrea samling. De koster 99 pr stk til vanlig. Alle utenom ett buksemønster er uåpnet.
Selger de helst komplett: 0-9mnd pakke: 450 inkl porto
1/2-3 år komplett: 500 inkl porto + noen uåpnede S&S inkl


Har også noe symaskintilbehør
Single bias/kantbåndsapparat til Babylock Evolve. 250 inkl frakt

Overtransportør til Singer, 150 inkl frakt

50 universalspoler for Singer/Janome. Koster normalt 99 for ti. 150 inkl frakt ;) Stativet følger ikke med.

- BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!