tirsdag 15. januar 2013

Kjole/Tunika

Ingen av bildene er i fokus ! Hehe.... Knøtta er nooooe urolig å ta bilder av, får prøve senere igjen, med noe annet enn mobilkamera. Det er lenge siden jeg har sydd noe, men denne koste jeg meg med! (utenom alle feilene underveis) Falt pladask for stoffene, og de er knallgode. Tykk og deilig isoli med converses på, og dobbel ! isoli i stripe med grå bakside. Fantastisk tykkelse og kvalitet til å være S&S. Men selvfølgelig var det kun disse to de hadde fått/ville få i denne kvaliteten. Tror nesten jeg må ha mer av de... :-p hun har en kledelig ulltrøye under, som lager litt "støy" for kjolen, men pytt ! :)

Deilig å ha litt sylyst igjen! 



Isoli og jersey fra Stoff og Stil 
Mønster: modifisert Stoff og Stil mønster
Maskiner: Babylock Enlighten, Husqvarna Viking Ruby deLux, Janome CoverPro 1000 cpx



- BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!