torsdag 18. oktober 2012

Prosjekter....

Jeg holder på å strikke Fanny kofter til jentene. Fant dette gamle 70talls mønsteret i mammas garnpose. Kjempefint jentemønster, med hette! :) Den strikkes i Falk, masse garn etter mamma er påstartet. Artig å kunne bruke opp noe av det hun hadde liggende := Koften skal klippes opp på midten etterpå, og planen er glidelås istedenfor knapper - i håp om at jentene bruker de litt mer enn med knapper da. 


Muffins kjole fra SandnesGarn, ble ferdig for en stund siden. :) 


Jeg vasket ned huset i går - brute 5 timer på rydding, sortering og vask. 
Jentene hadde med seg roser til meg, da de kom fra bhage/skole - ikke noe mer varmer ett hjerte. 
De var superstolte da de overleverte de. Nå dekorer de spisestuebordet! :) 


1 kommentar:

  1. Så herlig tunika og jakke, spennende å se hvordan jakken blir med glidelås!
    Skjønner godt at barna var stolte da de kom med blomster, ikke noe gleder en mor mer.

    Ha en fiiin dag!!

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!