mandag 1. oktober 2012

OL 1956 - Cortina



Genser til L, strikket i Dale Falk garn. Og ikke verst, den ble godkjent av frøkna ! :) Det er VM genser fra Arne & Carlos sitt OL kavalkade hefte, 1956 Cortina genserer. Den skal egentlig strikkes i marineblå, hvit og rød (marius fargene) men måtte velge noe L ville bruke, og jeg likte godt denne sammensettingen. :)

Måtte rekke opp halsen, da den ble for trang første gangen *flau*
Og bolen har ligget i nesten 1/2 år, i påvente av ermer (jeg hater ermer) og det er flaut å si at jeg brukte to kvelder på å strikke de - fatter ikke denne avsmaken for ermene, når det går så fort.. men det er jo to av dem.... hehe.... :)

1 kommentar:

  1. Fantastisk nydelig genser på ei nydelig lita snuppe;)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!