mandag 22. oktober 2012

Husqvarna Viking Ruby DeLuxe


1000 sømmer
10 knapphull
deLuxe stitch system
smart save
exklusivt sensorsystem
exklusivt søm - og brodèrguide
stort broderområde 360 x 200 mm
interaktiv fargeskjerm med touchkontroll,
sidematning - gir opp til 50 mm brede sømmer
over 300 brodermotiver
tilpassning på skjermen - kombinere og redigere broderier på skjermen
Design Positioning
Resize - forstørre eller forminske broderier (maskinen regner om antallet sting)
Disse rammene følger med kjøpet:
360 x 200 mm (Royal Hoop)
120 x 120 mm (Splendid Square Hoop)


Denne maskinen er nå er hos meg, jeg hadde en liten periode "forgjengeren" - og likte den kjempegodt. Denne utgaven har fått litt småforbedringer, og noen små designendringer. Den har bl.a fått DeLuxe systemet som til nå, bare Diamond har hatt. Maskinen er et lite nydelig syn! ;) 

Skal prøve å huske, og oppdatere underveis i testingen :) 

2 kommentarer:

  1. I´m in love.... Hva koster en slik nydelighet?

    SvarSlett
  2. Den forrige modellen kan man få ned i 32000 nå tror jeg. Denne mye utgaven kommer på rett over 36000 ;)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!